Reklamačný poriadok

Aj keď dbáme na prvotriednu kvalitu všetkých našich produktov, môže sa stať, že sa objaví závada, ktorú sme odhaliť nemohli. Ako zákazníci máte zákonné právo na reklamáciu tovaru, a to do 24 mesiacov od nákupu. Ako v takomto prípade postupovať?

Kde mám tovar reklamovať?

Reklamačné oddelenie sídli na adrese

Čo všetko musím k reklamácii doložiť?

Nižšie si stiahnete reklamačný protokol. Vyplníte ho a spoločne s vadným tovarom ho pošlete na vyššie uvedenú adresu.

Ako dlho bude reklamácia trvať?

Na vybavenie reklamácii máme zo zákona maximálnu dobu 30 kalendárnych dní, spravidla je ale všetko vybavené skôr.

Akým spôsobom sa rieši kompenzácia za reklamáciu?

Ponúkame dve možnosti, ako reklamáciu kompenzovať, a to buď dobropis alebo výmenu tovaru za nový kus. Vhodnú možnosť môžete navrhnúť už v samotnom reklamačnom protokole.

Stiahnuť reklamačný protokol


Produkt bol pridaný na porovnanie!